Forum Mieszkańców Jaktorowa - Zmieniamy Jaktorów Na Lepsze  Strona Główna
FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj       

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: xyz
2015-05-05, 12:32
Podatki w gminie Jaktorów
Autor Wiadomość
HASY1984 

Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-05-04, 12:23   

Strix, jeśli chodzi o linię 400, to napisałem swoje zdanie w poprzednim poście. Mój pogląd na budowę w naszej gminie elektrowni wiatrowych jest taki, że nie ma u nas takich hektarów, żeby był sens budować farmy wiatrowe, pomijam temat wiatru, bo nie znam się na tym.
Natomiast tereny inwestycyjne jak najbardziej, bo na stu hektarach można już kilkadziesiąt firm wprowadzić. Ale sądzę, że to jest niewykonalne, bo z tego co pamiętam były w przeszłości jakieś przymiarki i skończyło się na protestach mieszkańców i temat upadał. Nie wiem, czy jest jakiś teren pod inwestycje w nowym studium. Natomiast, jeśli idzie o deweloperów to przypominam sobie jak kilka lat wstecz były protesty mieszkańców chyba Bud Zosinych przeciwko budowie osiedla domków, nie wiem jak to się skończyło. I tak to już jest z tymi inwestycjami, a pieniądze na inwestycje gminne oczywiście by się przydały, tylko skąd je brać.
Zainteresowała mnie sprawa podatków od gruntu, o których pisałeś (chyba ktoś przed Tobą też pisał). Nie wiem skąd macie te dane, że są najwyższe, bo w Jaktorowie podatek od gruntu wynosi 0,36 zł/m, natomiast w gminach sąsiednich: Mszczonów-0,47, Radziejowice-0,40, Baranów-0,40, Milanówek-0,41, Podkowa Leśna-0,47, Puszcza Mariańska-0,44, Grodzisk Maz.-0,44, Brwinów-0,42. Jeśli coś piszecie to najpierw sprawdźcie, bo wprowadzacie ludzi w błąd.

ptr2

Wysłany: 2015-05-04, 13:22   

HASY1984 napisał/a:
Strix, jeśli chodzi o linię 400, to napisałem swoje zdanie w poprzednim poście. Mój pogląd na budowę w naszej gminie elektrowni wiatrowych jest taki, że nie ma u nas takich hektarów, żeby był sens budować farmy wiatrowe, pomijam temat wiatru, bo nie znam się na tym.